Gizliliğinize değer veriyoruz

Tarama deneyiminizi geliştirmek, kişiselleştirilmiş reklamlar ya da içerikler sunmak ve trafiğimizi analiz etmek için çerezleri kullanıyoruz. "Tümünü Kabul Et"e tıklayarak, çerez kullanımımıza izin vermiş olursunuz.

İzin Tercihlerini Özelleştir

Çerezleri, platformumuzda verimli bir şekilde gezinmenize ve belirli işlevleri gerçekleştirmenize yardımcı olmak için kullanıyoruz. Aşağıda her bir izin kategorisi altında, tüm çerezler hakkında ayrıntılı bilgi bulacaksınız.

"Gerekli" olarak kategorize edilen çerezler, sitenin temel işlevlerinin gerçekleştirilmesinde vazgeçilemez nitelikte olduklarından tarayıcınızda saklanır. ... 

Her Zaman Aktif

Gerekli çerezler, web sitesinin temel işlevleri için çok önemlidir ve web sitesi bunlar olmadan amaçlandığı şekilde çalışmayacaktır.Bu çerezler kişisel olarak tanımlanabilecek herhangi bir veriyi saklamaz.

Görüntülenecek çerez yok.

İşlevsel çerezler, web sitesinin içeriğini sosyal medya platformlarında paylaşmak, geri bildirim toplamak ve diğer üçüncü taraf özellikleri gibi belirli işlevlerin gerçekleştirilmesine yardımcı olur.

Görüntülenecek çerez yok.

Analitik çerezler, ziyaretçilerin web sitesiyle nasıl etkileşime girdiğini anlamak için kullanılır. Bu çerezler, ziyaretçi sayısı, hemen çıkma oranı, trafik kaynağı vb. Gibi ölçümler hakkında bilgi sağlamaya yardımcı olur.

Görüntülenecek çerez yok.

Performans çerezleri, ziyaretçilere daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunmaya yardımcı olan web sitesinin temel performans indekslerini anlamak ve analiz etmek için kullanılır.

Görüntülenecek çerez yok.

Reklam çerezleri, ziyaretçilere daha önce ziyaret ettikleri sayfalara göre özelleştirilmiş reklamlar sunmak ve reklam kampanyasının etkinliğini analiz etmek için kullanılır.

Görüntülenecek çerez yok.

SailingTimes
  • Köşe Yazıları
  • Haberler
  • Ana Sayfa
  • Videolar
  • Dergi
  • İletişim
No Result
View All Result
SailingTimes
No Result
View All Result
https://sailturkiye.racing/events/2025-kibris-kupasi/ https://sailturkiye.racing/events/2025-kibris-kupasi/ https://sailturkiye.racing/events/2025-kibris-kupasi/
Home Köşe Yazıları

Hakaret Etmedim Etmem..

Atilla Gökova by Atilla Gökova
Şubat 28, 2025
in Köşe Yazıları, Manşet
0
Her Yanıyla Bayk Kış Trofesi 1.Ayak / Atilla Gökova Yazdı

Share on FacebookShare on TwitterWhatsapp

Bayk 2. Ayak geride kaldıktan sonra bir yazı yazdım, sonrasında ise haliyle yaşamıma, kulüpteki dostlarla sohbetlerime devam ettim. İşin ilginç yanı, 5 Şubat tarihinde Bayk Protesto Kurulu 3 imza ile beni disiplin kuruluna sevk etmiş ve ben bunu 27 Şubat günü Bayk 3. Ayak’tan sonra, Bayk’ta “zorlu pencere oyunu” yazımdan sonra öğrendim. Şimdi gelin şikayet unsuru olan ve kırpılan cümlelerim hangileriymiş, birlikte okuyalım çünkü şikayet dilekçesinde açıkça şu ibare geçmektedir

Ayrıca yazıda yarış kurulu, yarış filosu ve organizasyon komitesi hakkında ithamlar ve seviyesiz eleştirilerde yer almaktadır.

Bakalım, seviyesi “itham” diye işaretlenen cümlelere.

https://sailturkiye.racing/events/2025-kibris-kupasi/ https://sailturkiye.racing/events/2025-kibris-kupasi/ https://sailturkiye.racing/events/2025-kibris-kupasi/
  1. Protestolar ve tartışmaya açık sonuçlar (burada cümle kesilmiş)

Evet, kural 2’den çekilen ve iki tarafın da uçurulduğu bir protesto vardı bu ayakta. Bunu tartışmaya kapalı yapan hangi otoritedir? Yarışanlar veya basın, verilen bir kararı öyle olamaz mıydı? Böyle olsa daha iyi olmaz mıydı diye tartışamaz mı? Zaten yazıda böyle bir beyanda bulunmamaktayım.

  1. Xxxx teknesinin düzeltme isteği protesto kurulu tarafından olumlu karşılanarak yaklaşık 4 dakika ceza ile ilk yarışını bitirmesine müsaade edildi.

Bu cümlemde yaptığım teknik hata, yarıştan uçurulmamasına sevindiğim rakibime sorduğumda, kendi süresinden yaklaşık 4 dakika daha fazla süreyle hesaplandığını gördüğünden ceza olarak algılanıyor ve ben de bir duruşma yapıldığını sanarak habere böyle taşıyorum.

Altını çiziyorum, rakibimin yarıştan men edilmemesine sevindim çünkü nasıl ki ben birilerinin küçüğü isem, rakibim de benim küçüğüm. Bir yarış ben geçiyorum, bir yarış o ve gayet eğleniyoruz. Ancak benim teknik olarak yaşadığım hata aslında protesto kuruluna bir kıyak, çünkü duruşma yapılmamış, bir ceza verilmemiş. Ancak yarışta yaşanması gereken kurallar uygulanmamış.

Orc kural 200.1
Rrs kural 44.1
Rrs kural 42.3

Bu üç kuraldan herhangi birisi uygulanmıyor. Yaşanan kazadan sonra tekne sahibi aranıyor komite tarafından ve “Düzeltme talebiniz var mı?” diye soruluyor. Yarışçı  ben hastanedeyim, şu anda gündemim farklı, dilediğiniz kararı verebilirsiniz, diyor.

Yani özetle, benim yaptığım teknik hata aslında protesto kurulunu ve hakem heyetini koruyan bir hata. Hata mı? Hata. Bir telefon açılabilir miydi? “Olay yanlış girilmiş, düzeltir misin?” diye. Gayet tabii, neden yapılmadı? Bir tane protesto kurulu başkanının egosu yüzünden bakalım bu ego, başka hangi cümlelerden rahatsız olmuş.

  1. Yarış komitesi yarışı yapabilmek ve filoyu memnun etmeye o kadar konsantre ki, bu memnun etme ideolojisi yarışın yapısını bozuyor.

Tamamen arkasındayım bu yazdığımın…

  1. Bodrum’da yapılan hataların büyük çoğunluğu organizasyon ve yarışçıların dışarıdan müdahalesi ile oluşuyor. Bu yüzden ben de kendimce gördüğüm hataları minimize ediyorum.

Türkçe meali: Hakem heyetini rahat bırakın da adam, dilediği bilgi ve donanımında şovunu yapabilsin. Yani aslında burada da kulübün hakem heyetini koruyorum, ha! Kalemime!

  1. Bayk’ın Orc konusunda Miyc’ten alması gereken birçok şey var, çünkü sadece all purpose hesaplaması ile yarışmak böyle zorlu bir geçiş için yeterli değil.

Yahu kahkaha attım, çünkü ben bu yazıyı yazdıktan sonra Orc konusunda uluslararası donanımı olan bir bilgi kişinin federasyon, Bayk, Miyc iş birliği ile Bayk’ın son ayağına getireleceği haberini aldık, davet edildik ve soru sormak için teşvik edildik. E benim ön görüm tutmuş arkadaş, sen bunun hangi kısmına bozuluyorsun? Miyc yönetiminde Orc sisteminde daha önce defalarca yarışmış yöneticiler var. Oraya yarışa girdiğimizde all purpose dışında kalan hesaplamalarla da yarışıyoruz ve ben bir yarışçı olarak diyorum ki; bir araya gelin, birbirinizden bir şeyler alın, hatta birlikte yarış düzenleyin.

Yahu ben Bayk üyesiyim, ne yaptı Miyc? Beni ajan diye mi soktu aranıza? Miyc’i eleştirdiğimde sanıyor musunuz ki bana bir telefon açılmıyor? Ne ben hakaret ediyorum ne hakaret duyuyorum, duyduğum tek şey bu olayın bir de bu yüzü var.

Şimdi sen protesto kurulu olarak işini doğru yapma, kuralların uygulanmasını sağlama, yasak olmasa da doğru kabul edilmeyen ve Rrs kural 63’te açıkça taraf olamayacağın ilkesinin detaylıca anlatıldığı hiçbir uyarıyı okuma, yarış komitesi ile denize çık, sonra gelip adil olduğunu iddia ederek beni bu cümlelerden dolayı disiplin kuruluna şikayet et. Daha hakaret etmedim ben, etmem bu arada. Ancak bir sonraki ayakta protesto kurulu başkanımızın beni daha iyi anlayabilmesi adına, ki anlamadığı aşikar, yazımı şu şekilde yazacağım.

Bayk 4. Ayak

Sayın protesto kurulu başkanım, aramızda engin tecrübe ve yaş farkından dolayı bu haftaki yazımı daha kolay okunabilmesi adına internet gazetemize  telgraf ile yolladım. Malum hatırlarsınız, noktalama işaretleri pahalı diye “stop”a bastınız, bizim yeni nesil telgraf aletimiz bozulmuş, bastığımızda “stop” yazmış. Kusurumuza bakmayın, onları okumazsanız sevinirim, ayrıca düzeltme talebimizde yoktur.

Havalar hadizatında oynak olsa da güneşin şavkı, yelin tüm kusurlarını örttü, stop.

İtiraz kurulunda kadımızın ne kadar feriştah bir zat olduğunu bir kez daha anladık ve müsabakamıza kattığı adaletin altında kendimizi imtiyazlı ve beyhude hissettik, stop.

Müsabakalar fevkaladenin fevkinde geçti, stop.

Bir sonraki ayakta görüşmek üzere, stop.

Bana aba altından sopa göstermeyin, sopa da kalemde ağaçtandır. O adam ben değilim.

Tüm camiaya saygılarımla.

Atilla Gökova

Atilla Gökova

Related Posts

En Yaratıcı Ekip Ödülü “Korsanlar”a Gitti
Haberler

En Yaratıcı Ekip Ödülü “Korsanlar”a Gitti

by sailing times
Haziran 25, 2025
JCI Sailing Team, Sportsboat 2. Ayak B kategorisinde 3. Oldu!
Haberler

JCI Sailing Team, Sportsboat 2. Ayak B kategorisinde 3. Oldu!

by sailing times
Haziran 25, 2025
Fifty Fifty Sailing Cup 2025: Yelkenlerde Eşitlik Rüzgârı Esti / Şampiyon Fenerbahçe Doğuş ekibi
Haberler

Fifty Fifty Sailing Cup 2025: Yelkenlerde Eşitlik Rüzgârı Esti / Şampiyon Fenerbahçe Doğuş ekibi

by Emre Tazegül
Haziran 24, 2025
Next Post
JUNİOR kategorisi ikinci gün yarışlarından kareler.  

JUNİOR kategorisi ikinci gün yarışlarından kareler.  

Önerilenler

Bize kaybetme hakkımızı neden vermediniz?

Bize kaybetme hakkımızı neden vermediniz?

Mayıs 28, 2025
TÜRKİYE TURU REKORU’NDA YENİ DENEME

TÜRKİYE TURU REKORU’NDA YENİ DENEME

Haziran 21, 2025
Old vs. New!

Old vs. New!

Haziran 10, 2025
İlk Yarışta BAYK’a Tam Not

BAYK’tan Fiyasko Manifestosu!

Mayıs 25, 2025
En Yaratıcı Ekip Ödülü “Korsanlar”a Gitti

En Yaratıcı Ekip Ödülü “Korsanlar”a Gitti

Haziran 25, 2025
JCI Sailing Team, Sportsboat 2. Ayak B kategorisinde 3. Oldu!

JCI Sailing Team, Sportsboat 2. Ayak B kategorisinde 3. Oldu!

Haziran 25, 2025
Fifty Fifty Sailing Cup 2025: Yelkenlerde Eşitlik Rüzgârı Esti / Şampiyon Fenerbahçe Doğuş ekibi

Fifty Fifty Sailing Cup 2025: Yelkenlerde Eşitlik Rüzgârı Esti / Şampiyon Fenerbahçe Doğuş ekibi

Haziran 24, 2025
Kıbrıs Kupası İçin Kayıtlar Devam Ediyor

Kıbrıs Kupası İçin Kayıtlar Devam Ediyor

Haziran 24, 2025

Kategoriler

  • Haberler
  • Köşe Yazıları
  • Manşet

© 2024 Sailing Times. Tüm hakları saklıdır.

No Result
View All Result
  • Köşe Yazıları
  • Haberler
  • Ana Sayfa
  • Videolar
  • Dergi
  • İletişim

© 2024 Sailing Times. Tüm hakları saklıdır.